Friday, July 28, 2017

Bestnya Cipta Gift Comel Dengan Printcious

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

printcious gift


Suka tak kalau orang bagi hadiah sweet ada muka kita dengan yang tersayang? Perempuan dan hadiah memang tak dapat dipisahkan. Kalau Cik Timm dapat gift macam tu confirm cair! Kadang-kadang terfikir, mana diorang buat tu? Kalau kedai hadiah biasa pun tak dijual.


Pernah dengar tentang personalised gift? Personalised gift adalah hadiah atau cenderahati yang kita sendiri cipta dengan memasukkan nama penerima atau mesej peribadi di hadiah tersebut. Kengkonon korang punya 'touch' atau sentuhan peribadi untuk hadiah tu. Pemberian hadiah ni menunjukkan yang kita sentiasa ingat dengan seseorang tu tau. Tambahan pula, hadiah tersebut khas kita buat untuk seseorang, nampak eksklusif dan lebih bermakna. Senyum sampai ke telinga orang tu!


printcious gift


Dengan adanya Printcious, anda dapat mencipta dan menyediakan hadiah yang comel untuk keluarga, kawan-kawan atau pasangan anda. Website ini juga menyediakan pelbagai barangan comel yang boleh dipilih seperti mug, tshirt, button badge, phone case dan sebagainya. 


printcious gift

Ha, kalau korang cari doorgift perkahwinan atau birthday pun boleh juga cari di sini. Selalu kalau kita balik dari kenduri, mesti masing-masing bawa balik cenderahati dari tuan rumah. Kebiasaannya orang buat button badge atau magnet. Kalau orang di luar sana masih mencari-cari bolehlah cuci mata di sini. Siap boleh customise mengikut citarasa sendiri.


printcious gift

Rasa macam susah?  ðŸ‘† Aplikasi dalam Printcious ni memang sangat mudah. Kalau kita tak pandai aplikasi photoshop pun tak ada masalah.


Anda cuma pilih barang hadiah yang anda suka. Contoh Cik Timm pilih cushion cute bentuk love ni! Lepas tu, boleh masukkan gambar yang anda mahu sama ada dari simpanan mahupun dari media sosial. Senang kan? Lepas tu, boleh masukkan caption dalam text. 


printcious gift



Contoh lain yang Cik Timm asyik nampak dalam kepala ialah bantal comel yang orang letak sebagai hiasan di photobooth atau bilik pengantin macam bawah ni 👇


Comel kan? Banyak lagi yang korang boleh buat kalau kreatif. 
printcious gift


Kalau dah tak ada idea, boleh tengok contoh lain yang disediakan. Mudah sangat.


printcious gift

Semuanya di hujung jari sahaja. Selain itu, Printcious sentiasa ada promosi potongan harga yang menarik setiap kali adanya sambutan seperti Mothers Day, Valentines dan lain-lain. Best kan? Seiring dengan tagline yang comel, Printcious "Precious Gift From Your Heart". Yang penting kita ikhlas memberi 💋


Untuk kaedah pembayaran, kalau rasa malas nak berpanas di luar, anda boleh menggunakan online banking je. Ataupun kaedah manual dengan menggunakan mesin CDM ataupun ATM bank Maybank. 

Selain itu, untuk kos penghantaran di semenanjung hanyalah serendah RM10 dan RM15 untuk Sabah dan Sarawak. Bagi menjimatkan kos penghantaran, apa kata anda shopping lebih dari RM70 sebab kos penghantaran anda adalah PERCUMA! Tetapi hanya untuk semenanjung Malaysia. 

Sekiranya ada masalah dengan produk contohnya pecah, koyak atau kecatatan anda tak perlu risau. Semuanya akan digantikan semula dalam masa seminggu selepas menerima barang anda. Hanya email ke feedback@printcious.com untuk sebarang pertanyaan. 

Jadi apa tunggu lagi? Jom dapatkan hadiah untuk kesayangan anda di Printcious


Untuk keterangan lanjut, anda boleh ke sini;
Website: www.printcious.com
Fb: https://www.facebook.com/printcious
IG: https://www.instagram.com/printcious
Email: ask@printcious.com

5 comments:

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com