Saturday, July 08, 2017

Mencari Bagpack Murah & Trusted di Bagpackgarage

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Ada yang bertanya Cik Timm shopping bagpack cute warna biru tu dekat mana. Cik Timm beli online je dari instagram Bagpackgarage. Risau jugak nak beli dekat instagram ni, kadang-kadang ada yang kena tipu. Nasiblah uncle ni ada banyak feedback dan testimoni, kira trusted dan redha jelah kalau apa-apa jadi. 

Cik Timm beli tahun lepas dengan harga RM150, sekarang murah lagi tau RM140 je! Memang ramai wanita jatuh hati dengan Karrimor Airspace 35+5 dan berkapasiti 55Liter. Disebabkan pilihan warna dia yang striking, tak terlalu besar, tak terlalu kecil dan senang dibawa untuk golongan wanita cute macam Cik Timm ni hah. 


Dalam setahun Cik Timm guna memang dah bawak beg ni merata-rata, Pulau Pangkor, Pulau Langkawi, Kuala Lumpur dan insyaallah dalam perancangan ke Pulau Perhentian. Kita tengoklah beg ini akan bertahan lama mana. Hohoho..

Berkenan juga?

Boleh dapatkan di sini 👇

Instagram: Bagpackgarage
WhatsApp: 0179789389

Mood travel sudah mari~

2 comments:

  1. Untong lah boleh p travel kita kena kerja huhu .. Hati2 nanti Timm =)

    ReplyDelete
  2. comel begnya.. nak travel light2 or bekpeking senang ni.. harga tu okay sangat dah tu Timm..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com