Saturday, December 15, 2012

"Holothuria" comel

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Kali ni aku nak tunjuk "holothuria" yang aktif dekat hampa semua. Nama melayu dia gamat. Nama scientific dia holothuria leucospilota
Kenalkan 'anak-anak' lab mate aku. Dia buat PTA pasal gamat. HO=HO=HO
Meh la klik --> sini




Comel dak? Atau anda dah meremang kegelian? Nak tengok video dia gerak tak? Ni bukan aku cepatkan pergerakan dia. Dia sendiri yang tergedik-gedik main dengan pam air tu. 


Comel kan? He-he-he. Hopefully PTA semua student akuatik batch ni berjaya dengan jayanya. Selamat Ber"PTA" Kawan-kawan!

16 comments:

  1. is hensem: mengapakah haiwan peliharaan saya berada di sini?

    ReplyDelete
  2. @anon: sebab..haiwan peliharaan dah jatuh ati kat sye..jgn jeles meyh..

    ReplyDelete
  3. haha gedik plak gamat ni...yg lagi sekor tu nape diam je?

    ReplyDelete
  4. @hatimi: dia gerak jugak..tapi tak segedik yang itam ni..hi3..

    ReplyDelete
  5. alamak! geli lah plak tgk..huhu

    ReplyDelete
  6. @didiey: pompuan msti geli..hik3..

    ReplyDelete
  7. macam ni rupa gamat..selalunye tgk minyak gamat je..huhu

    ReplyDelete
  8. sy tak leh tgk la..terus geli geleman bdn sy nih..huhuhu

    ReplyDelete
  9. @nick: yg ni gamat dari sarawak..he3..
    @mimie: ha3!! rilex2..

    ReplyDelete
  10. Oh no..macam ni rupanya si gamat..macam ulat bulu..

    ReplyDelete
  11. @raudzah: cumil kan..susah taw nk tgk dia gerak2 cmtuh..

    ReplyDelete
  12. wah baru perasan...dah tukar header la...:)

    ReplyDelete
  13. @hatimi: hu3..da xde idea la hatimi nk wt header,,huk3..

    ReplyDelete
  14. is hensem: eleh.. perasan. haha.. xlama lagi depa2 ni arwah la sblum cuti sem. muahahahaha~

    ReplyDelete
  15. @anon: is hensem> yela3..huk3..jgn wat time aku ada dlm lab tuh..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com