Wednesday, February 14, 2018

Coconut Shake Terbaik di Kulim

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hai semua!

Panas betul sekarang ni kan. Asyik dahaga air je. Jom kita pekena coconut shake dari D'Coconut Shake Kulim. 

coconut shake, coconut shake kulim

Memang sedap coconut shake dia, patut famous & sentiasa ramai orang. Harga murah dan berpatutan.

RM3 untuk coconut shake + aiskrim vanila (special). Ini adalah coconut shake yang tersedap antara coconut shake lain yang ada dekat Kulim ni. Ini pun dari pandangan tekak Cik Timm. 

Sedap sebab manis dia sekata, tak terlalu manis. Halus ja dia blended semua bahan, memang dappp! Cik Timm beli empat ketul untuk sorang satu dekat rumah ni.


Dulu Cik Timm pernah ke sini waktu kerja di SR. Ada gerai minuman dan makanan juga. Pekena laksa sotong dia, memang sedap. Laksa banyak dan puas makan. Memang dah famous dekat Kulim ni. Tapi sekarang coconut shake depa ni makin famous sampai ke luar Kulim. Rezeki kan?

Kedai pun senang sangat kalau nak cari, otw ke Tesco je. Di tepi jalan Taman Lembah Impiana. Macam-macam lagi ada dekat sini, ayam gunting pun ada tau. 

Menu terbaru adalah mango float, belum cuba lagi ni.

Selain itu, di sini Cik Timm sertakan laman sosial D'Coconut Shake Kulim untuk hampa semua stalk;

FB: Abamshek

IG: abam_shek

Selamat ber-shake-shake!

p.s. tapi jangan selalu panas-panas gini minum ais, demam dan sakit tekak nanti!

6 comments:

  1. nanti kalau ke sana boleh cuba cari...mesti try


    ehhh kenapa 4?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 utk mak, kak ina, bg cik dgn timm..hihi..

      Delete
  2. Rasa teringin pulak coconut shake tu...

    ReplyDelete
  3. Haah... kalau ke Kulim, mesti singgah situ.. coconut shake dia memang sedap.. laksa pun.. heee

    ReplyDelete
  4. coconut shake.
    my all time favourite, ciktimm....
    nyaman!

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com