Friday, September 01, 2017

Selamat Hari Raya Aidiladha 2017

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Hai semua! Hari Raya Aidiladha tahun ni biasa-biasa je. 
Cuma agak menarik sebab ;
kita baru selesai Sukan SEA ke-29 pada hari Rabu, 
lepas tu sambutan Hari Kemerdekaan ke-60 pada hari Khamis dan 
Hari Raya Haji hari Jumaat.
 Macam rushing pula kan?


Cik Timm pun sampai tak sempat nak buat biskut atau kek. Cuma Cik Timm dah mula buat ketupat daun palas sendiri. Itu pun mak masih tolong. Jenuhlah pulun sorang-sorang cuci daun palas, lepas pulut siap tanak, membalut pulak. 


Hasilnya, ketupat Cik Timm kurang berlemak sebab kurang santan. Memang menjaga kesihatan sungguh tahun ini. Tak apa, lepas ni Cik Timm akan cuba lagi sampai sedap macam mak punya ketupat. Boleh Cik Timm jadi calon menantu kesayangan. Eh??


Cerita anda pula di hari raya tahun ini? Jom kongsikan..

3 comments:

  1. Selamat hari raya Aidiladha.. salam berblogging juga :)

    ReplyDelete
  2. salam aidil adha juga buat cik timm

    ReplyDelete
  3. dapnyeee ketupat palas.. raya ritu xdeee makan ketupat palas sbb raya keyel.. ada ktupat nasik ja..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com