Saturday, August 12, 2017

Planner Giveaway By Eeca Shyaa

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Nak join? Boleh klik banner kat atas.

Tau tak planner tu apa? Cik Timm mula tengok dari IG Eeca Shya terus jatuh hati dengan planner ni. Planner adalah senarai atau carta yang kita reka sebagai senarai perancangan. Cik Timm ingat lagi sebelum zaman blog, Cik Timm setiap tahun ada diari. Hari-hari Cik Timm akan mengarang dalam tu. Lepas tu beli sticker comel untuk hias entry bagi comel. Akhirnya, ada 1 je diari yang Cik Timm masih simpan. Lain semua hilang dah bakar agaknya 😂


Comel kan Cik Timm dapat dari #planneraddict . Perempuan kan suka dengan benda cute dan berwarna warni macam ni. Macam nak mula buat diari balik pulak, haha!

4 comments:

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com