Friday, August 25, 2017

Merdeka! Merdeka! Blogger Contest dari LAZADA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Bersempena dengan Hari Kemerdekaan yang ke-60 pada tahun ini, LAZADA telah mengadakan jualan barangan sehingga 80% potongan diskaun bermula dari 25 - 31 OGOS 2017. Selain itu, kepada para blogger juga diadakan contest bermula dari 21 - 31 OGOS 2017. Hadiah berupa shopping voucher menanti anda tau!


What do you love about being a Malaysian?

Cik Timm berbangga menjadi rakyat Malaysia kerana negara Malaysia aman dan damai. Malaysia merupakan negara asia yang mampu membangun dan berkembang pesat meskipun kita baru mencapai kemerdekaan ke-60 pada tahun ini. Selain itu, kita hidup dalam masyarakat yang berbilang bangsa dan agama. Contoh paling terdekat kita dapat lihat dengan penglibatan Sukan Sea ke-29 , kita sama-sama rakyat Malaysia menyokong atlit kita dengan semangat tanpa mengenal warna kulit. Dengan sukan juga rakyat Malaysia dapat bersatu! 

My favourite local brand?

Cik Timm memang dari dulu lagi jatuh hati dengan brand KHIND. Dekat rumah pun banyak alat-alatan dari jenama yang sama macam kipas angin dan periuk nasi.


Memandangkan LAZADA sedang mempromosikan Merdeka! Merdeka! Sale, Cik Timm ada beberapa barang yang agak menarik minat Cik Timm untuk scroll tanpa kelip mata. 

KHIND Stand Mixer 
https://www.lazada.com.my/khind-stand-mixer-sm350p-red-16191660.html?spm=a2o4k.search.0.0.D7St10&ff=1

Geram betul tengok mixer ni. Warna merah terang ala-ala jenama kitchen aid yang mahal gila tu. Tapi dengan jenama KHIND, anda dapat dengan harga yang lebih murah dan berpatutan. Hari raya Korban pun dah dekat, mesti kita nak guna untuk mengadun kek atau kuih raya kan? Jenuh kalau nak uli dengan tangan. Cik Timm sendiri pun memang guna mixer je, cepat dan pantas gitu hah.

KHIND Mist Fan

Disebabkan rumah Cik Timm adalah rumah melayu tradisional, rumah banyak lubang. Kalau nak pasang air-cond memang langsung tak berbaloi. Jadi di rumah memang menggunakan kipas biasa tapi belum pernah try kipas jenis ni. Mesti rumah sejuk sebab ala-ala air-cond juga. Rekabentuk yang menjimatkan ruang membuatkan kipas ni senang untuk diletakkan di semua sudut tempat. Warna pun urban, sesuai dengan semua konsep rumah.

Jadi apa tunggu lagi, anda boleh shopping sakan sempena Merdeka! Merdeka! Sale LAZADA. Selamat membeli belah semua!

2 comments:

  1. baru nampak nama khind. sebab ramai pilih pensonic sebagai brand kegemaran diorang. hehehe
    all the best fatimah! :)

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com