Saturday, August 26, 2017

Berbaloi-baloi Shopping Hadiah di Printcious!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Cik Timm adalah orang yang paling tak suka shopping atau membeli. Cik Timm merupakan seorang manusia yang suka pakai barang sampai lusuh atau rosak. Jadi semua barang Cik Timm memang limited edition 😁
Tapi kalau sekali shopping, memang menyesal.


Cik Timm baru sahaja menukar domain sendiri dari 'blogspot' ke '.com'. Ada perasan tak sebelum ni?Disebabkan tiada insan yang nak memberi hadiah diatas kejayaan ini kepada Cik Timm, Cik Timm nak something special kepada diri sendiri boleh tak?

Cik Timm telah memilih Printcious untuk membeli cenderahati sebagai kenangan sebagai penulis blogger. Senang tau, dihujung jari je, tekan sana, tekan sini sekelip mata settle. Tak payah nak susah-susah nak berpanas hujan ke kedai cenderahati nak memilih barang. Dah la sekarang ni kawasan utara tanah air mengalami musim hujan. Selain itu, pihak mereka juga sentiasa memberi diskaun dan potongan harga untuk semua barangan. Rugi kalau tak beli tau!

Printcious telah pun menyiapkan barang Cik Timm dengan cepat. Bila check dalam View Order memang barang dah sampai Kulim. Tapi tak bestnya, barang Cik Timm stuck di Skynet. Disebabkan Cik Timm tiada di Kedah kerana bercuti. Cik Timm call pejabat di sana dan diberitahu nombor telefon Cik Timm di packaging salah. Nampaknya Cik Timm tersilap tulis nombor telefon. Lain kali sila berhati-hati kalau beli barang online. Jangan jadi careless macam Cik Timm tau, haha!


Comel kan? Cik Timm telah mendapatkan Graphic Tee T-shirt berwarna putih. Cik Timm siap masukkan nama blog dalam t-shirt tu barulah nampak macam customize dan unik. Tapi grafik design tersebut adalah dari Printcious sendiri. Tak payah susah-susah, kita ni bukannya pandai sangat nak buat design sendiri. 



Design yang Cik Timm pilih adalah Pinky Power Girl. Oh Tidak! Cik Timm bukanlah seorang peminat merah jambu walaupun dalam bilik penuh dengan alatan merah jambu ✌

Tapi design ni memang kena dengan jiwa. Rasa macam lepas ni nak jadikan koleksi peribadi pulak. Geramnya dengan design ni. Waktu nak check-out barang, semua barang yang ada design ni pop-out dibawah. Amboi, sengaja tau!


Cik Timm memang berpuas hati dengan t-shirt tersebut. Graphic di kain t-shirt tak kembang pun, memang dah cun. Material yang digunakan adalah kapas dan sejuk dipakai. Namun, Cik Timm perlu memakai baju inner di dalam atau cardigan di luar untuk kelihatan lebih sopan. Diharap selepas ini Printcious menambah koleksi t-shirt yang lengan panjang pula supaya lebih menarik dan lebih banyak pilihan 👍

Paling penting, barangan tersebut adalah khas customize untuk kita sahaja. Lepas ni, nak cuba pula membeli barangan lain. Kali ni boleh cipta cenderahati untuk pembaca bertuah pula kan?


Teringin t-shirt comel atau barangan yang lain macam Cik Timm? Jom ke Printcious, dan anda pasti akan berpuas hati. 

"Precious Gift From Your Heart"


Printcious juga available di SingaporeAustraliaHong KongCanadaPhilippines & Taiwan

Untuk keterangan lanjut, anda boleh ke sini;
Website: www.printcious.com
Fb: https://www.facebook.com/printcious
IG: https://www.instagram.com/printcious
Email: ask@printcious.com

1 comment:

  1. Senanglah nanti nak beri hadiah kat makwe ke member ke nanti. hehe

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com