Friday, October 03, 2014

Top Commentator September 2014


 
Entry Top Commentator ini dibuat bukanlah untuk membuat kawan-kawan blogger berebut untuk meninggalkan komen di sesebuah blog. Entry ini adalah untuk menghargai rakan-rakan yang membantu menaikkan pageviews dan rajin untuk meninggalkan jejak di sesebuah entry. Sebab kebanyakan mereka adalah mereka yang rajin blogwalking ke blog kita. Terima kasih juga kepada mereka yang sekadar silent reader. Anda juga dihati aku walaupun aku tak tahu. Allah kan tahu :p


Dah lama berblog ni, aku mula perasan yang aku suka dengan semua blogger-blogger yang berstatus ibu. Aku suka dengan cara penyampaian blog depa, lepas tu ramah-tamah, sentiasa bagi semangat & nasihat, bagi tips parenting. Kekadang terfikir, mesti mak aku dulu pun macam tu kan. Agaknya mesti depa ada group facebook khas untuk ibu-ibu je kan. Kang kalau aku join kena back-hand pulak sebab aku ini hanyalah budak hingusan yang baru kenal dunia.

Seriusly aku admire dengan ibu-ibu sekalian. Dan aku jugak sentiasa stalker blog anda walaupun tak meninggalkan komen. Hihihi. Jangan marah ya..

Pastinya! Anda semua dihati aku. 

p/s: tak jadilah nak delete blog..sayang rakan-rakan blogger punya pasai..

8 comments:

  1. Salam Sayyidul Ayyam Timm!
    huhu..tak sangke ado...hu...
    tq jg sudi komen kt blog kite :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, zumal tersenarai gak... Alamak Timm ada hasrat nak delete blog? Jangan ler gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada la jugak..huhu..sbb blog ni buat time study jer..da habes study..so ..rsa cam..emm..tak jadi kot..i'Allah..

      Delete
  3. Salam Jumaat Cik Tim..Thanks for the backlink ya & tahniah pada rakan-rakan lain..

    ReplyDelete
  4. eh tersenarai jugak..terima kasih.. :)

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com