Wednesday, December 14, 2011

FESTIVAL KESENIAN INTER-KOLEJ : drama teater

Salam n Salam Sejahtera..

Dalam masa tengah busy-busy ni pun aku sempat jugak selitkan diri nak masuk pertandingan drama inter-kolej. gatal betul. apa salahnya, sekadar nak tolong kawan-kawan. pelakon perempuan tak cukup. pelik betul, aku rasa ramai saja manusianya, tapi tak cukup. takpe2..

Ada banyak lagi pertandingan yang dipertandingkan. aku masuk yang ni je. praktis pun dalam 2 minggu macam itu je. dah la assignment banyak, kena la berkorban sikit time malam. kami lawan time hari jumaat, 9 December, pukul 8 malam. malam tu pula ada rollcall palapes, terpaksalah korbankan. alhamdulillah rollcall malam tu sekejap saja..

Senang sebab pertandingan buat kat Dewan UNIMAS Kampus Timur, dekat saja dengan Kolej Kenanga. Ada 6 kolej yang bertanding, BRC (Kolej Bunga Raya), Kenanga, Allamanda, Cempaka, Seroja n Sakura..

abes dimake-up dengan kak tasha

hasilnya..Arip ni berlakon jadi suami aku yang lembut..ADOII..

Safar kena jadi Cina meh..



barisan pelakon kolej kenanga Airforce yang mantap!
pasangan husband lembut n wife keras 

pasangan husband n wife "kelate"
Pengacara malam tu..

setting prop pentas..tu dia! suasana kampung sungguh..

babak pencuri masuk rumah pak dol, Kolej Kenanga
geng2 cendol, Kolej Cempaka

cousemate aku, Kahar..jadi aisss..
Cousemate aku, Mike n Fizi belasah orang tua! Kolej Allamanda

Cinta Kopi Susu, Kolej Seroja..
Kolej Sakura, the last one..

Tapi, keputusan tidak diumumkan malam itu. So, nanti kena pergi time penutup karnival ni lah. HUHU..so busy..Apa-apa pun, kalau Kenanga kalah pun, aku masih puas hati sebab kami sudah buat sehabis baik, respons dari penonton pun sangat memuaskan hati. Siapa sangka Kenanga menghasilkan drama gila-gila lawak macam tu, orang lain semua menjangkakan kami akan buat aksi-aksi askar. Betul x? Sampai Koperal pun sanggup datang tengok kami berdrama.. Such a sweet MEMORY ..

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com