Sunday, June 05, 2011

Anak2 sedara..

Salam & Salam sejahtera..

Huhuhu..lamenyer x berblogging..
Nak citer pasal ape yer..?

HA!!
Pasal anak sedara..
kakak sulung aku dah kawin ngn engineer..
diorg da 5 anak..4 pompuan, 1 laki..
bwu je tadi diorg dah balik ke Hulu Selangor..
sunyi je umah..

Seronok sebenarnye ada anak sedara ni..
sebab, aku anak bongsu..
xde adik..
time aku kecik, aku happy sesgt ble anak sedara aku yg pertama lahir..
umur kitowng pon xde beza sgt pon..
skng dia 16 taun, aku 20 taun..
dah la dia beso pada aku..hehe..

me with kakak (1st ank sedara)

anak2 akak aku (yg laki kat umah, x ikot..hehe..)

MAKSU SAYANG SAMA KAMU... =)

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com